virtuální sauna

  1. Ještě jste nikdy nenavštívili saunu? Nevadí. Neváhejte a pojďte se příjemně „vysaunovat“ do naší sauny právě teď.
    vstup
  2. Jak začít? Pro saunování si vyčleňte dostatek času, přibližně dvě hodiny.
    začátek
  3. Při vstupu do prostor sauny se zujte, ve všech suchých prostorách sauny jsou koberce.
    zujte se
  4. Boty si uložíte do skříňky ve vstupní chodbě.
    boty uložte do skříňky
  5. K dispozici jsou dvě šatny, kde si odložíte své věci.
    v šatně si odložte věci
  6. Saunování probíhá bez plavek. Pro zahalení používáme osušku, kterou si lze zapůjčit při vstupu u paní saunerky.
    saunování probíhá bez plavek, v osušce
  7. Pro vlastní saunování potřebujete ručník na utření po osprchování, osušku na zahalení a sezení v prohřívárně, tělové mýdlo, masážní žínku, případně vhodnou obuv.
    potřebujte ručník, osušku, mýdlo, žínku, příp. vhodnou obuv
  8. Před vlastním saunováním se každý osprchuje.
    před saunováním se osprchujte
  9. Do prohřívárny vstupujete osušeni, správnou vlhkost v sauně udržuje obsluha sauny.
    do prohřívárny vstupujete osušeni
  10. Při vstupu do prohřívárny si můžete nastavit přesýpací hodiny.
    v prohřívárně si můžete nastavit přesýpací hodiny
  11. Z počátku je příjemné na pryčnu ulehnout.
    nejprve můžete na pryčnu ulehnout
  12. V polovině prohřívání, které by nemělo trvat více než 15 minut, doporučujeme pohodlně usednout.
    v polovině prohřívání se posaďte
  13. Po dokonalém prohřátí následuje ochlazení, před ním je však nutno nejprve spláchnout pot z těla.
    následuje ochlazení, nejprve ale spláchněte pot z těla
  14. Pokud Vám nestačí ochlazení pod sprchou, je možno využít ochlazovací bazén, který prožitek ze saunování zvýrazní.
    pro ochlazení můžete použít i bazén
  15. Důležité je ochlazení zátylku.
    důležité je ochlazení zátylku
  16. Otrlejší v bazénu dělají i dřepy, někdo se jen zchladí a raději z něj rychle pospíchá ven.
    v bazénu můžete dělat i dřepy
  17. Po ochlazení v bázénu se osprchujte.
    po ochlazení se osprchujte
  18. Před dalším vstupem do prohřívárny si chvíli odpočiňte. K tomu lze využít chladné prostředí sprchovny či příjemné prostředí odpočívárny.
    před dalším vstupem do přohřívárny si odpočiňte
  19. Celý tento cyklus doporučujeme provést celkem třikrát, při druhém a třetím prohřívání je vhodné masírovat tělo žínkou.
    doporučujeme postup opakovat třikrát
  20. Po vlastním saunování je nutný odpočinek.
    po saunování následuje odpočinek
  21. Doplnění tekutin u baru je nezbytné, nabízíme ovocné džusy, minerálky...
    doplnění tekutin je nezbytné
  22. Po vlastním saunování je nutný odpočinek.
    po saunování následuje odpočinek

odebírat novinky

© 2014 Roman Janás